، تا این لحظه: 50 سال و 10 ماه و 28 روز سن داره

ماجون

سوشرت کلاهدار پسرانه

1393/9/25 1:58
نویسنده : فهیمه
1,290 بازدید
اشتراک گذاری

آموزش بافت سیوشرت کلاه دار پسرانه

آموزش بافت سیوشرت کلاه دار پسرانه

با سلام خدمت هنر دوستان عزیز بخصوص دوست داران هنر بافتنی

برای این پست آموزش بافت یک سیوشرت کلاه دار پسرانه رو در نظر گرفتیم که مناسب سایز ۴ تا ۶ سال می باشد و کل بافت رکن می باشد

برای این بافت شما نیاز به کلاف ضخیم مناسب میل شماره ۸ و تعدا کلاف زغالی ۵ و ۱ کلاف رنگ کرم دارید

بافتمون از جلو شروع می شه و بعد به ترتیب پشت و آستین و کلاه رو می بافیم

جلو :

با کاموای زغالی ۲۵ دانه سر انداخته و ۱۶ خط رکن ببافید و ۱۶ خط دیگر هم با رنگ کرم رکن ببافید.به حلقه لباس می رسید ، ۳ دانه کور کنید.۹ خط رکن که بافتید به گودی سینه می رسید که به ترتیب ابتدا ۲ دانه بعد ۳ بار یک دانه کور کنید.قد بافت بعد از حلقه به ۱۷ خط رکن که رسید دانه ها را کور کنید و طرف دیگر را قرینه ببافید.

پشت :

با کاموای زغالی ۵۳ دانه سر انداخته و ۱۶ خط رکن ببافید و ۱۶ خط دیگر را با کرم ببافید.به حلقه لباس که رسیدید ۳ دانه کور کنید.۱۶ خط رکن دیگر با زغالی ببافید.

آستین :

با کاموای زغالی ۲۶ دانه سر انداخته و در حین بافت هر ۵ خط به ۵ خط رکن یک دانه به طرفین اضافه کنید و به ۴۰ دانه که رسید دیگر اضافه نکنید و تعداد خط های رکن از شروع بافت به ۴۳ خط که رسید دانه ها را کور کنید.

کلاه :

درزهای سرشانه را دوخته و از دور یقه پشت و جلو ۲۶ دانه در آورید و ۶۶ خط رکن ببافید و دانه ها را کور کنید.از طرفین جلو و کلاه برای سجاف دانه بگیرید و ۶ خط رکن ببافید.در حین بافت بعد از ۴ خط رکن در سمت چپ ۴ جا دکمه باز کنید و بعد از آن دو خط دیگر رکن را ببافید و دانه ها را کور کنید.

بافتمون اینجا به پایان رسیده و امیدواریم از این آموزش هم لذت برده و استفاده کنید.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماجون می باشد