، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

ماجون

چهار مغز

1394/2/20 11:59
نویسنده : فهیمه
754 بازدید
اشتراک گذاری
چهارمغز و کنجد-شیرافزا 1

تصمیم گرفتن تعدادی از خوراکیهایی که باعث افزایش شیر مادر میشه رو توی دستورهای وبلاگ قرار بدم

چون خودم از اون مدلایی هستم که شیرم زیاد نیست.پسر اولم ،با تمام تلاشی که کردم از همون اولش شیرخشکی شدغمگین

ولی با آموزشهایی که زن داداش عزیزم بهم داد و رعایت یه سری موارد و به لطف خدا ،خوشبختانه تونستم پسر دومم رو تا الان از شیر خودم تغذیه کنم

در کنار تغذیه ی خوب،آرامش و خواب کافی نیز در افزایش و کافی بودن شیر مادر مفیده

 

شیرافزا
 


ادامه مطلب :

اولین و راحتترین شیرافزا که تقریبا روی همه هم تاثیر داره(چون بعضی خوراکیا روی همه تاثیر افزایش شیر رو نداره)کنجده...من از ماه نهم بارداری شروع به خوردن کنجد و ارده کردم و خدا رو شکر از همون روز اول شیر داشتم و در کنارش ،نوزادی آرام و خواب کافی برای خودمخندونک

حدود 5 قاشق کنجد رو با یک قاشق شکر توی آسیاب برقی بریزید و با هم آسیاب کنید

اگر بتونید کنجد پوست دار تهیه کنید خیلی بهتره و اگر بتونید به جای شکر،شکر سرخ رو از عطاری تهیه کنید که باز هم بهتر ترهچشمک ولی من بدون اینا هم جواب گرفتم

 

شیرافزا

 

این ترکیب رو هم مادرانی که شیر نمیدن هم میتونن مصرف کنن...برای بقیه اعضای خانواده هم بسیار مفیده...در حد دو قاشق در روز

من یه شیشه جا مربایی کنار تختم گذاشته بودم و هر وقت گرسنم میشد میخوردمخندونک

 

مورد بعدی ترکیب چهار مغز با شکر یا بدون شکره که برای قوت شیر خیلی خوبه...آخر شب دوقاشق ازش خورده بشه توی قوت شیر مادر تاثیر خوبی داره

شیرافزا

همه موارد بالا رو کمی نیم کوب کنید و توی هاون بذارید...میتونید شکر هم باهاش قاطی کنید ولی من بدون شکر مصرف میکردم

از چهارمغز آسیاب شده توی کاچی (یه شیرافزای بسیار خوب دیگه)استفاده میکنیم که اونم دستورشو انشاالله سر فرصت میذارم براتون

امیدوارم تجربیات من برای بقیه دوستان هم مفید باشهمحبت

با تشکر از زن داداش عزیزم که افزایش شیرم رو مدیون اطلاعات و دانسته هاشم(البته دست سیدیشم بی تاثیر نیودهچشمکبوس)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماجون می باشد