، تا این لحظه: 50 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره

ماجون

نظرات (2)

نی نی شیطون
30 بهمن 92 23:43
سلام عالی بود به وبلاگ کوچیک من هم سری بزنید اگه با تبادل لینک موافق بودید خبرم کنیدسلام دوست من از این که به کلبه ما سر زدید ممنونم بله موافقم http://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/25.gif ▒)(▒)_______███☼███____(▒)(▒) (▒)(█)(▒)__ ███_☼██████ _(▒)(▒)___██____████████ _________██____███▒▒▄▒▒.... __________██____█▒▒▒▒▒▒... ___________██____ █▒▒▒♥___(▒)(▒) ____________██_____▒▒____(▒)(█)(▒) __________ __██____▒▒______(▒(▒) _____________██__▓▓▒▓_______█ ________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█ _(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█ (▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█ _(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█ ___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█ __________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█ _________ ▓▓___███☼█__▓▓__█ ___♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥ __▓▓_█ ___ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__▒▒▒ ____ ♥▒♥▒▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒____█ ______ ♥▒▒♥▒♥▒♥▒♥▒♥▒▒♥▒♥__█ ________♥▒▒♥▒▒♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒♥ ___________♥▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒▒♥▒ _______________▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ (▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓ _(▒)(▒)_________▓▓_▓▓ _______________▓▓_▓▓ _______________▓▓▓▓ _______________▓▓▓ ______█████████ ________██____██ ______█☼█____██ ______█_______██ ______________█☼█
مامان کیارش
11 اسفند 92 14:30
سلام.چقدر این پیراهنه خوشکله ! کاش آ»وزش بافتشو میزاشتید یا تو وب خودتون یا توی وب بافتنیها :http://babyknits.niniweblog.com آخه من دیدم تو اون وبلاگ هر آموزشی توی بقیه ی وبلاگها بزارن لینک میده و اطلاع میده به بقیه. خیلی قشنگه من عاشق این پیراهنه شدم
فهیمه
پاسخ
سلام دوست عزیزمبافت این پیراهن با نارنجی فرقی نداره فقط گلهاشو باز بافتم ودوختم اموزش گلهاشو هم گذاشتم ممنونم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماجون می باشد