، تا این لحظه: 50 سال و 10 ماه و 22 روز سن داره

ماجون

بیماری ها و درمان

1393/3/7 13:08
نویسنده : فهیمه
2,252 بازدید
اشتراک گذاری

بیماری ها و درمان

+ افرادی که عادت ماهانه نامنظمی دارند، چند شب چند قاشق چایخوری اسپند مصرف کنند. (خیلی کم)

 

 

+ درمان عفونت رحم: یک سرنگ 20cc را پر از عسل طبیعی کرده، شب موقع خواب به درون رحم تزریق شود.

 

+ اصلی ترین علت نفخ معده خوردن غذای خام و پخته باهم است.

 

 

+ درمان اسهال در سنین مختلف:

درمان اسهال در بچه های زیر 5 سال، یک قاشق مرباخوری اسپند را در یک لیوان آب جوش حل کرده در طی دو روز دو یا سه بار یک قاشق از آب لیوان را مصرف می کنیم.

درمان اسهال در بچه های 5 تا 12 ساله، صبح و شب یک قاشق چایخوری اسپند

درمان اسهال در افراد بالای 12 سال، یک قاشق مرباخوری یک وعده در روز تا دو روز

درمان اسهال خونی و  اسهال همراه با تهوع:

یک لیوان را تا 4/3 از آب جوش پرمی کنیم، یک قاشق غذاخوری گل پر و یک قاشق مربا خوری اسپند را در آن می ریزیم. بعد از ده دقیقه آب را صاف کرده و به آن عسل اضافه می کنیم و بقیه لیوان را با عرق نعنا پر کرده می خوریم. این روش باید هر صبح و هر شب ادامه یابد. اگر این مشکل در بچه ها نیز وجود دارد هر ساعت یک قاشق چای خوری از این لیوان به او می خورانیم.

+ درمان سرفه، عسل را در آب جوش حل کرده و هر روز مصرف کنید.

+ درمان لوزه در بچه ها: مقداری از آب دهان بچه را با صبر زرد مخلوط کرده به دهان کودک می مالیم. در اندازه خیلی کم چون این مخلوط بسیار تلخ بوده و استفاده زیاد آن باعث استفراغ می شود. به مرور زمان با تکرار این کار مشکل کودک حل می شود.

 

 

+ خانم بارداری که باعث عفونت گوش شده است ممکن است یا گوش خود را از دست بدهد و یا فرزند خود را، برای درمان عفونت گوش دو یا سه قطره عسل را (زمانی که به صورت نخ درآمده است) درون گوش می ریزیم. در گوش های سالم ابتدا هفت شب از روغن زیتون استفاده کرده سپس از عسل استفاده می کنیم. (برای تمیز کردن گوش)

 

 

+ جهت قوی تر شدن شنوایی گوش باید چند قطره سرکه خانگی انگور را به مدت سه شب در گوش بریزیم.

 

+ علت اصلی یبو ست در کودکان تغذیه غلط است. جهت درمان آن دو یا سه مرتبه در روز آب جوشیده گرم را بخورند و در بزرگسالان آن آب گرمتر باشد.

 

+ درمان ترش کردن: نصف قاشق چای خوری جوش شیرین خوراکی را در نصب استکان آب خنک حل می کنیم و در همان لحظه می خوریم. جهت درمان دائم آن بهتر است سردی جات نخوریم. مصرف عسل و دارچین در گرم نگه داشتن معده مفید است.

 

+درمان کمردرد (اگر دیسک نباشد): بغل قوزک خارجی پا را چرب کرده با فشار خاصی با خونی که از این ناحیه رد می شود بازی کرده و به سمت بالا هدایت می کنیم تا خون بچرند. (بهتر است به پزشک وارد به این امر مراجعه شود). در این شرایط اگر مجدداً از بیمار تست لازیسک گرفته شود، بیمار می تواند پایش را تا بالا خم کند.

 

 

+ افرادی که تری گلیسرید آنها بالاست، حتی کسانی که تری گلیسرید آنها بین 1500 تا 2500 است، اگر تا سه ماه از روغن کنجد استفاده کنند، چربی آنها پایین می آید. و در صورت ادامه دادن این روش منجر به بهبود آنها خواهد شد.

 

 

+ یکی از راه های پایین آوردن قندخون استفاده از عسل و نمک است. (برخلاف همه که می گویند مصرف نکنید.)

 

+ افرادی که دارای مشکل در دریچه های قلبی هستند، دل گاو و ریحان مصرف کنند.

 

+ در صورت ابتلا به سرماخوردگی، شکر تیغال را کوبیده، یک قاشق غذاخوری از آن را دم کرده و می خوریم. در زمان سرماخوردگی استفاده از مواد سرخ کردنی مطلقاً ممنوع است

.

+ برطرف شدن تب: خوردن گل سرخ، یا دم کرده برگ ثنا، یا خوردن سیاه دانه. در صورتی که تب از نوع عفونی باشد پونه را دم کرده و بخورید.

 

+ جهت درمان عفونت: اگر عفونت سطحی باشد تا چند روز عسل می مالیم. اگر عفونت داخلی باشد هم با خوردن عسل و هم پونه و گیاه پولک را دم کرده و می خوریم.

 

+ درمان جوش صورت: بهترین درمان جوش صورت استفراغ است، سپس زاج سفید را با نمک مخلوط و خیس کرده و ده دقیقه قبل از استحمام بر روی صورت می مالیم و بعد از ده دقیقه آن را می شوییم.

 

+ درمان میگرن (اگر سینوزیت نباشد): 50 گرم سیاه دانه را کوبیده با عسل مخلوط می کنیم و چند قاشق صبح و شب می خوریم و مهمترین آن حجامت است که نوعی از حجامت مخصوص میگرن است.

 

+ جهت تسکین دردهای سینوزیت، سنگ نمک را گرم کرده در حدی پوست را نسوزاند. پس از مدتی درد ساکت می شود.

 

+ درمان تهوع زمان بارداری: گلپر را در آب جوشانده و می خوریم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
18 خرداد 93 10:56
خاله صبح تواخبارمیگف خوردن چای سبزازسرطان پستان کم میکند
فهیمه
پاسخ
سلام خاله جان اینها حرفه به باغ چای هیچ حیوانی وارذ نمیشه ولی انسانها این چای را مخورنذ
مریم
4 اردیبهشت 94 16:43
سلام الهام خانم منم مریم درست نشدم اخه پس چیکارکنم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماجون می باشد