، تا این لحظه: 50 سال و 10 ماه و 18 روز سن داره

ماجون

کباب کوبیده تابه ای

1393/1/12 1:36
نویسنده : فهیمه
941 بازدید
اشتراک گذاری


میتونید کتلت هاتونو به این فرم درست کنید تنوع خوبیه.
اما اگه میخواهید طعمشم متفاوت باشه با من همراه بشید:


گوشت گوسفندی سردست با همراه کمی قلوه گاه  250 گرم چرخ کرده.
پیاز رنده آب گرفته 3 عدد درشت
سیب زمینی  خام 2 عدد متوسط رنده شده
تخم مرغ 1 عدد
نمک
فلفل سیاه
فلفل دلمه رنده شده دلخواه 1 عدد


گوشت رو باید خودتون تهیه کنید. یعنی اینکه چرخ کرده بیرون نباشه. باید گوسفندی باشه به همراه کمی قلوه گاه تا چربی داشته باشه و نرم بشه کتلتتون مثل کباب.
آرد نخودچی توی این کتلت نداریم.
میتونید جای 1 عدد تخم مرغ 2 تا زرده بزنید.
اگه طعم متفاوت فلفل دلمه رو دوست دارید توی کبابها و کتلتها پیشنهاد می کنم امتحانش کنید.
اگه چرخ گوشت ندارید میتونید از دستگاه 123 استفاده کنید.
تمام مواد رو با هم میکس می کنیم و ورز میدهیم.


 



همونطور که از عکس پیداست برای این مدل کتلت میزان گوشت باید نسبت به سیب زمینی زیاد باشه.
اگه توی ظرف در دار استراحت کنه دو سه ساعتی طعم بهتری پیدا می کنه
 
 
 

 
 
 
 
مهمترین تفاوت این غذا با کتلت معمولی گوشتش هست که طعم خاصی میده و به کوبیده نزدیکه.
فرمشم که توی دستتون به صورت باریک و بلند درستش کنید و سرخش کنید.


 

 
 
http://upload7.ir/imgs/2014-03/90293964237339979095.jpg



 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمیرا
26 اسفند 92 0:23
سلام حاج خانم خوبید الان داشتم برای ناهار فردا فکر میکردم با یدن کتلتها گرسنه شدم گفتم حتما برای فردا درست میکنم به اهلم بگویید گیم های آموزشی و فکری برای کودک به سایت اضافه کنه شب خوش بای
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ماجون می باشد